Apie Idėja

Idėja 2015-2016 - pirmoji ir vienintelė Lietuvoje studentų rinkodaros darbų paroda, vykdoma jau 12 metų. Dalyvaudami parodoje studentai gali teorines žinias pritaikyti praktikoje, išbandyti marketingo tiesas ir jų veikimą realioje rinkoje bei patirti reklamos agentūrų kasdienybę savo kailiu. Šis projektas vyksta viso semestro metu, studentų komandos dalyvauja verslo atstovų seminaruose, atlieka marketingo tyrimus, kuria marketingo strategijas ir reklamas.

Projektas „Idėja“ yra skirtas aukštojo mokslo institucijų ir verslo sektoriaus atstovų bendradarbiavimo skatinimui bei stiprinimui inovacijų srityje. Projekto metu sukuriamos sąlygos glaudesniam bendradarbiavimui tarp verslo atstovų, studentų ir universitetų akademinės bendruomenės.

Šiais mokslo metais studentų komandos galės plėtoti ne tik savo sukurtas unikalias ir dar niekur neregėtas idėjas, bet ir rinktis iš įmonių pasiūlytų probleminių sričių. Verslo atstovai šio projekto metu turi galimybę pristatyti jiems aktualiausias ir inovatyvių sprendimų reikalaujančias praktines verslo problemas bei iš to kylančias, novatoriškų sprendimų reikalaujančias, įvairias idėjas ir kitus susijusius klausimus. Siekiant išlikti aktyviais inovacijų rinkos dalyviais, verslo atstovai gali pasisemti naujų ir originalių idėjų iš dalyvaujančių projekte studentų atliktų darbų. Projektas taip pat skatina naujų verslo kontaktų kūrimąsi, tiek įmonių atstovų tarpe, tiek tarp verslininkų ir studentų komandų atstovų, bei parodoje pristatytų idėjų vystytojų.

Bendradarbiavimas užtikrina ir dar vieną labai svarbią Lietuvos darbo rinkai liekamąją vertę – labiausiai rinkos sąlygas tenkinančios potencialios darbo jėgos formavimą. Studentai tiesiogiai bendraudami su verslo atstovais įgyja reikalingų praktinių įgūdžių. Tai leidžia akademinei bendruomenei atitinkamai tobulinti mokymosi programas, o potencialiems darbdaviams tikėtis jų lūkesčius atitinatitinkančios darbo jėgos, kas ypatingai aktualu inovatyvių sprendimų reikalaujančiuose sektoriuose.

Idėja 2015-2016

Kiekvienais metais pastebimas vis didesnis poreikis adaptuoti projektą „Idėja“ aukštųjų mokyklų marketingo dalyko programoje ir plėsti jo teigiamos įtakos sferą. Projektas suteikia galimybę studentams marketingo žinias pritaikyti praktikoje, tačiau tik dėstytojų kuruojami studentai turi galimybę efektyviau įsisavinti marketingo žinias ir pasirengti konkursui (išklausomos teorinės paskaitos, kurios lygiagrečiai derinamos su užduotimis, dėstytojai konsultuoja komandas ir patarimais padeda atlikti užduotis).

Siekiant į praktines užduotis įtraukti vis didesnį skaičių studentų, šiais metais projekte dalyvauti galės tiek rudens, tiek pavasario semestro studentai. Geriausios rudens semestro idėjos iš karto pateks į pavasario finalą, o kitoms komandoms bus pasiūlyta iš naujo prisijungti prie projekto pavasarį.

Rudens semestras

Rudens semestrą vyks komandų bei jų unikalių idėjų registracija. Komandoms projekto organizatoriai pateiks su rinkodara susijusias užduotis bei mokymų paketą, kas leis vystyti bei auginti komandos susikurtą idėją. Laiku pateikusios atsakymus komandos bus vertinamos kompetentingų specialistų, kurie ne tik nuspręs, kas pateks į pavasarį vykstantį finalą, tačiau ir pateiks konstruktyvią kritiką ar pastabas. Stipriausios idėjos keliaus į finalą, o kitoms komandoms bus pasiūlyta iš naujo dalyvauti pavasario semestre.

Pavasario semestras

Pavasario semestrą vyks naujų komandų registracija. Dalyviams bus pasiūlyta dalyvauti mokymų paketas, kuris leis sustiprinti studentų teorines žinias bei praplės jų akiratį vienoje ar kitoje rinkodaros srityje. Galiausiai visą projektą vainikuos abu semestrus apjungiantis geriausių idėjų finalinis renginys.